dinsdag, juni 14, 2005

Het regent baby's

Het regent de laatste tijd baby’s bij de vleet
En die komen allemaal door een nauwe spleet
Nee, ze zien er niet zo slecht uit, een beetje klein
Maar purper of blauw, helemaal niet, ze zijn fijn

Moet ik er nu ook aan gaan denken en het doen
Ach, misschien geef ik haar liever een extra zoen
En is dat niet genoeg, moet het nog veel meer zijn
Ik zal ongetwijfeld een goede vader zijn

Mijn neefje zal ‘t onweerlegbaar bevestigen
Maar hij kan het nog helemaal niet uitleggen
Die drang van de vrouwen om een kind te baren
Moet ik het ondergaan of zomaar aanvaarden?

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ik denk dat ik in Tanzania goed met Lieve zal opschieten... en jij met Dominiek!

Groeten,
Kristin

14/06/2005, 18:25  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage