vrijdag, november 19, 2004

Thomas is geboren

Gisterenochtend las ik het in een kort berichtje en 's avonds kreeg ik de details. Mijn neefje Thomas is het kersverse zoontje van mijn zus Sonia, die in Auckland woont. De "kleine" werd in alle vroegte down under geboren en woog 2,880 kg. Moeder en kind stellen het wel.
Ik ook trouwens, want meteen is een last van mijn schouders gevallen. Mijn zus heeft ervoor gekozen Thomas haar eigen naam te geven en dus zet hij, zonder er erg in te hebben, ons "geslacht" verder. Het was me opgevallen dat ik de nacht voordien zo vredig geslapen had, maar nu weet ik waarom. Dank u Thomas!

2 reacties:

Blogger Ann zei...

Wat jammer dat hij daar beneden woont. Hij had zo'n mooi studiemateriaal kunnen zijn voor je.
Gefeliciteerd met je 'uncle'schap!

20/11/2004, 17:29  
Blogger Luc zei...

Zeg dat wel! En bedankt.
Hij komt volgende zomer naar België.

21/11/2004, 23:29  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage