woensdag, mei 25, 2005

Thomas is aangekomen

Met enige vertraging deel ik u dit mee: Thomas is aangekomen.
Mijn Nieuw-Zeelands neefje is de 24 uren durende vlucht probleemloos doorgekomen. De eerste nacht op het oude continent hebben uitbrekende, nieuwe tanden hem parten gespeeld. Maar dat heeft niets te maken met de reis noch dat oude continent. Hij zal dat later volmondig beamen.

Hij is amper 6 maanden oud, maar zijn aaibaarheidsfactor ligt zeer hoog. Tot nu toe heb ik eraan kunnen weerstaan, maar binnenkort neem ik hem in mijn armen. Afgelopen zondag (op het verjaardagsfeest van zijn 70-jarige opa) waren er teveel gretige handen. Ik kies een rustig moment uit, mijn moment, om hem te laten voelen wie ik ben en wat ik voor hem voel.

2 reacties:

Blogger Blogger zei...

Een ontroerend (blog)moment !

25/05/2005, 12:37  
Anonymous Anoniem zei...

Papa Luc is ontwaakt?

jeroen

1/06/2005, 14:29  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage