dinsdag, september 06, 2005

Een merkwaardig document

Alles is begonnen met die eerste LP, “Made in Europe” van Deep Purple, heel lang geleden! Toen ik de hoes opendeed, was daar een foto van het publiek. Daartussen ontdekte ik die ene opvallende kop, die ik bleef associëren met die van een medestudent. Ik heb het helaas nooit kunnen achterhalen of hij één van die laatste concerten bijwoonde, maar het beeld bleef hangen en de vraag onbeantwoord.

Onlangs kreeg ik “The sound of someone watching me” van At the close of every day in handen en ook daar is een foto van “het” publiek. Mijn oog valt op 2 koppen, respectievelijk Jan en Jeroen (vrienden én medereizigers)! Ik bedenk me dat ik er op die bewuste avond ook was en nooit ver uit hun buurt. Helemaal rechts, aan de rand van de foto ontdek ik uiteindelijk “mijn” kop. Bijzonder!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage