donderdag, augustus 25, 2005

Concertagenda - najaar

Ziehier mijn Brusselse selectie/suggesties.

10/9 - The Walkabouts – Ancienne Belgique
16/9 - Malcolm Middleton – Botanique
30/9 - Laura Veirs – Ancienne Belgique
8/10 - Great Lake Swimmers – Ancienne Belgique
14/10 - 22 Pistepirkko - Botanique
15/10 - Saint Thomas – Botanique
18/10 - Damien Jurado – Ancienne Belgique
20/10 - Thomas Dybdahl – Ancienne Belgique
26/10 - Sarah Lee Guthrie & Johnny Irion – Ancienne Belgique
13/11 - Elysian Fields - Botanique

Update: 25/10 - Sufjan Stevens - Ancienne Belgique

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

't wordt inderdaad een druk najaar ! Ik kijk ook uit naar Richard Hawley, 11/10 in Le Botanique. Ik heb hem dit voorjaar gezien in Parijs in het voorprogramma van Nancy Sinatra (hij heeft ook meegewerkt aan haar comeback cd) en dat was een revelatie. Ik kocht er toen zijn cd "Low Edges" (uit 2003) en dat is voor mij de sterkste cd van een Britse singer-songwriter sinds "Lazy, soft and slow" van Guy Chadwick uit 1997. Wanneer haalt iemand Guy en zijn herenigde House Of Love (zie de prachtige single "It's gonna be that way") trouwens eens naar ons land ?

Le Chevalier d'Eon

30/08/2005, 15:05  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage