maandag, december 13, 2004

You are what you eat, eat well

Ik zie de man voor mij aanschuiven terwijl hij 24 rollen wc-papier op de loopband legt.
‘Ernstige problemen’, denk ik bij mezelf.
Dan ledigt hij de inhoud van zijn mandje: 4 grote zakken chips, 6 blikken Tv-worstjes, 8 blikken van het goedkoopste bier (halve liters uiteraard!) en een tube tandpasta.
Hij staat er wat onwennig bij en ik gok op die 24 rollen.
Hij betaald netjes met de kaart, slaagt erin om alle koopwaren in de zakken te krijgen en verdwijnt. Achteraf realiseer ik me dat zo’n avondmaal me gegarandeerd 2 rollen kost.
Zou tandpasta dan echt helpen?

3 reacties:

Blogger Blogger zei...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

14/12/2004, 13:36  
Anonymous Anoniem zei...

Ik heb nog 2 pakken chips, 4 blikken TV worstjes en
4 halve liters bier over.
Ik nodig u uit om te komen eten.

Den Tisch

14/12/2004, 14:38  
Blogger Luc zei...

Fout 'Tisch', WIJ zijn de bende van den Tisch, en eten alle dagen stoemp met saucis!

15/12/2004, 10:46  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage