dinsdag, februari 12, 2008

Verhuizen

Volgens de statistieken verhuizen we om de 8 jaar. Mijn verhuishistoriek volgt deze regelmaat en op paaszaterdag, 22 maart, is het eindelijk zover! Tot op heden heb ik verhuizen steeds positief ervaren en deze keer wordt het niet anders. Ruimte (van 75 naar 160m²) en uitzicht (van 2de naar 8ste verdieping), daar kijk ik al maanden naar uit.
Initieel had ik vooropgesteld dat het opfrissen van het appartement in 3 maanden zou voltooid zijn, maar onderweg diende ik af te rekenen met de wispelturigheid van aannemers. Na deze eerste ontgoocheling stelde ik de lente voorop en nu blijkt het op één dag na waarheid te worden.
Ondertussen zijn alle werken aanbesteed en in uitvoering. De laatste details worden eerstdaags beslist en nadien kunnen we de organisatie van die verhuis aanvatten.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Verhuizen! Het zal geen hobby worden, maar ook ik ga eraan geloven dit jaar!

15/02/2008, 09:32  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage