vrijdag, mei 05, 2006

Les Nuits Botanique

Toen ik mijn vorige fotoreeks een dag later aanschouwde, kon ik me enkel herinneren dat ik zowaar een zalige avond op die trappen had doorgebracht. Nucleus Roots hebben me maar kortstondig kunnen bekoren en naderhand bleek dat Zion Train maar een flauw afkooksel was. In de vooravond prijkte de thermometer rond de 27° C en was het behoorlijk zwoel. Ondanks gemengde gevoelens waren de vorige nachten Vito, Sophia, Stuart A. Stapples, Spinto Band en Troy Van Balthazar wél de moeite waard. Toen gaf diezelfde thermometer amper 12° C aan…

3 reacties:

Blogger Inge zei...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

12/05/2006, 16:14  
Blogger Inge zei...

Ik zag Sophia afgelopen woensdag in Paradiso en vond het al bij al een goed concert met één zeer storend element: onafgebroken geroezemoes in de zaal. Ik vind dat breekbare muziek best beluisterd wordt in serene stilte.

Ik bleef maar denken dat dat in België anders zou geweest zijn. Dus uit nieuwgierigheid: was dat ook zo?

12/05/2006, 16:18  
Blogger Luc zei...

@ Inge: Ja, in de rotonde was het publiek muisstil.

12/05/2006, 17:29  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage