maandag, september 26, 2005

Post "200"

Zes maanden geleden werd nummer “100” geschreven, vandaag nummer 200!

Een ijveriger blogger feliciteerde mij toen, terwijl hij onlangs zijn 500ste postte. Een andere blogger vroeg zich af hoe ik dat wist. Het tellertje functioneerde destijds niet naar behoren, maar plots werd het bijzonder accuraat. Vandaar!

Is het niet voor de lezers, dan wordt het een (mooi) document voor mezelf. Maar dat mag u, dierbare lezer, nooit weerhouden om commentaar te geven.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Gefeliciteerd!
Zelf heb ik geen teller en heb ik dus geen idee hoeveel stukkies ik heb geschreven.

26/09/2005, 08:35  
Blogger Luc zei...

Bedankt 'jwl'! Dat tellertje is ook maar een hulpmiddel, hé.

26/09/2005, 20:41  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage