woensdag, maart 30, 2005

Post "100"

“Een weblog is een soort virtueel dagboek”.

Met deze woorden werd enige tijd geleden onthullend geschreven over "het" fenomeen van 2004. Miljoenen mensen schrijven dagelijks aan "hun" dagboek. Ikzelf laat de hype aan mij voorbijgaan, maar maak er wel deel van uit. Vandaag zet ik post nummer 100 op mijn blog!

Leest iemand dat?
Ach, ik weet dat er lezers en lezeressen zijn (in verre en nabije uithoeken) en dat volstaat. Even dacht ik om een teller te installeren, maar die dingen vertellen niets zinnigs en bovendien zijn ze heel onnauwkeurig. Links en rechts vang ik (positieve) reacties op, sommige posts leverden (om tot op heden onverklaarbare redenen) veel comments op. Dat is aangenaam, dank u.

3 reacties:

Blogger Blogger zei...

Proficiat met uw honderdste post !

Als u links en rechts reacties opvangt, bent u dan een centrumfiguur? U bent zeker geen groene :)

Op naar uw 200ste, 300ste, 1000ste post !

Een om onverklaarbare redenen commentaar postende

31/03/2005, 14:43  
Blogger Ann zei...

Maar hoe weet je dat nou van die 100? Mijn tellertje blijft al maanden op 69 staan...

31/03/2005, 23:33  
Blogger Luc zei...

@ P. Leno: waar staan jouw oren?

@ Anneke: ik schreef toch dat "tellers" niet deugen! Gewoon op de ouderwetse manier tellen dus, 1, 2, 3, 4, .... tot 100.

1/04/2005, 19:09  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage