donderdag, juli 03, 2008

Eindelijk vakantie

Ik kan me met moeite herinneren wanneer ik voor het laatst zo hunkerde naar vakantie. In de afgelopen jaren was vakantie nemen net zo gewoon als naar het werk gaan. Zonder enige moeite nam ik vooraf de nodige beslissingen en elementaire voorbereidingen om daags voor de afreis nog de allerlaatste zaken af te handelen en dan te vertrekken. Vandaag stel ik het omgekeerde vast; met moeite heb ik enige voorbereiding getroffen, maar toch ben ik klaar om vrijdagavond te vertrekken. Of het werk al dan niet af is, baart me geen zorgen. Integendeel, ik kijk uit naar 14 dagen offline en genieten om bij mijn terugkeer vast te stellen dat sommige zaken in het honderd liepen. Mijn reactie zal naderhand, bij eventuele ravage, heel eenvoudig zijn: “ik was met verlof!”.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage