woensdag, mei 14, 2008

Leven zonder televisielandschap

Onlangs las ik hoe lovend de nummer één van Eén zich uitliet over het hedendaagse televisielandschap, in bijzonder na een goede beurt van zijn Eén. Ik merk het regelmatig op tijdens gesprekken waar anderen programma’s en persoonlijkheden citeren die bij mij geen herkenbaarheid opwekken. Meteen weet ik dan dat ze het over televisie hebben.

Sinds een decennium ben ik een TV-analfabeet en dat wekt bij velen nog steeds verontwaardiging op.

Oordeel zelf; hoe leest u onderstaand bericht zonder televisie?

Pascal van Phaedra is weer vrijgezel. Pascal Durant, de man die de man van Phaedra Hoste leek te worden, is opnieuw vrijgezel. Zijn ex-vriendin Vanessa die de vrouw van zijn leven bleek is weer zijn ex-vriendin.

Ik ben u dankbaar dat u op dit ogenblik niet als een Onslow voor uw TV hangt, maar dit leest!

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Glimlach.
Ik heb niet het idee veel te missen zonder tv. Integendeel, ik denk dat de blik wat helderder wordt.

10/06/2008, 19:11  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage