dinsdag, oktober 11, 2005

Dat is nu al meer dan één jaar …

… dat ik blog, met een goede regelmaat en een gezonde variatie (al schrijf ik dat zelf). Voor wie doe ik het? En waarom?

Ergens las ik dat die bloggers allemaal rijp zouden zijn voor de psychiatrie. Of dat ze op zijn minst allemaal ‘iets’ missen. Ach, ik mis wellicht iets, maar wie niet? Rijp voor de psychiatrie ben ik alsnog niet, nee, en ik ben er ook nog niet klaar voor.

Is het verslavend?
Niet meer dan sigaretten, drank, drugs, muziek, boeken, films, reizen, vrouwen, dagdromen, lekker eten of seks.

Is het schadelijk?
Wellicht wel, maar dat is voorlopig nog niet bewezen.

Brengt het veel geld op?
Tot hiertoe niet, helaas.

Ben je beroemd?
Dat was ik al veel langer, maar niet iedereen wou dat toegeven.

Ben je berucht?
Misschien!

Heb je stokpaardjes?
Veel te veel.

Maak je wel eens schrijffouten?
Schreiffauten bedoeldege, nèje, never, neujt.

Ga je ermee stoppen?
Vandaag wel, morgen wellicht niet.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

soit (spr.:swa)tw het zij zo.

11/10/2005, 02:29  
Blogger Luc zei...

Noemen ze dat nu "een blauwtje oplopen"?

12/10/2005, 20:58  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage