Mobiele marketing
De grootste mobiele netwerkoperator lokte zijn klanten naar “Proximus on Stage” in Vorst Nationaal met een affiche vol grote namen uit eigen koninkrijk; Novastar, Hooverphonic, Axelle Red en Arno. Allemaal gratis, maar dat betaalde je wel aan de bar. Een normale cola kostte 3 euro, maar daarvoor kreeg je zowaar een emmer (0,5 liter) zoetigheid.
Elke artiest kreeg de tijd voor hooguit 6 nummers en het was enkel Arno die zich niet plooide om het plebs te paaien. Behalve zijn klassiekers “Les yeux de ma mère” en “Bathroom Singer” speelde hij 4 oude, stevige nummers van TC Matic. Daarmee verdient hij nog meer respect!
Elke artiest kreeg de tijd voor hooguit 6 nummers en het was enkel Arno die zich niet plooide om het plebs te paaien. Behalve zijn klassiekers “Les yeux de ma mère” en “Bathroom Singer” speelde hij 4 oude, stevige nummers van TC Matic. Daarmee verdient hij nog meer respect!
2 reacties:
Dit soort "bedrijfsconcerten" vind ik walgelijk. Het verbaast me dat Arno zich hiertoe leent. Maar waarschijnlijk zal hij eens goed zijn 'cul' hebben getoond.
Arno dacht in eerste instantie "pak de poen" en vervolgens "zet ze te kakken"! Met "Ratata" de set openen was een duidelijk signaal aan het plebs om de zaal te verlaten. En dat deden ze ook massaal. Pure klasse!
Een reactie posten
Aanmelden bij Reacties posten [Atom]
<< Homepage