dinsdag, mei 10, 2005

Wansmaak (2)

Als ik bedenk dat de onnoemelijke kitsch en rommel die ik soms in etalages zie liggen, nooit een afnemer vindt, heb ik het verkeerd begrepen. Tijdens recente huisbezoeken werd mijn netvlies danig beschadigd, dat ik nu met zekerheid weet waar al die rommel verscholen ligt. Alhoewel, op sommige plaatsen kan je er gewoon niet naast kijken.
Gelukkig hebben vrienden, kennissen en zelf familie niet zo’n slechte smaak. Als je net als ik dacht dat er over kleuren en smaken niet te twisten viel, ziehier mijn besluit; er is (goede) smaak en geen smaak. Dat laatste staat onlosmakelijk synoniem voor slechte smaak.
En daar wil ik niet meer over twisten!

2 reacties:

Blogger Ann zei...

Details, details graag !!!

11/05/2005, 17:22  
Blogger Luc zei...

Beeld je het ergste in en vermenigvuldig dit met 100.

13/05/2005, 12:35  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage