donderdag, juli 05, 2007

Mededeling : vormelijke aanpassing

Wit in plaats van zwart; ik had het al een hele tijd overwogen, maar eindelijk is het zover. Hopelijk maakt dit het lezen aangenamer, zoals wetenschappelijke studies beweren.
Bovendien heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om enkele links toe te voegen.
Mijn fotoalbum (in opbouw) telt voorlopig slechts 45 beelden en mijn andere blog (zonder woorden), die hopelijk na de zomer weer voluit gaat.
Daarnaast enkele medebloggers die ik al lang een link gunde.
En voor alle duidelijkheid; inhoudelijk blijft alles bij hetzelfde.
Opmerkingen? Ik lees het graag.

4 reacties:

Blogger Unknown zei...

Lang leve het nieuwe wit!

5/07/2007, 23:23  
Anonymous Anoniem zei...

Nu staat het allemaal wel zwart op wit, he!

Jeroen.

9/07/2007, 11:53  
Blogger Ann zei...

Wow, daar sta ik wel tussen bijzonder fijn gezelschap!

10/07/2007, 22:47  
Blogger Luc zei...

@ Inge: inderdaad, lang leve het wit!
@ Jeroen: voorheen was het wit op zwart, een klein verschil?
@ Anneke: niet alleen tussen, maar gewoon met, bij, onder,...

18/07/2007, 22:56  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage