donderdag, mei 24, 2007

Niet zo ernstig

Drie kwartier nippend aan mijn “half and half” (een unieke mengeling van uit fles geschonken schuimwijn en witte wijn) heb ik een wereld aan mij zien voorbijgaan. Ernstig, bezorgd, zuur, alle variaties in alle mogelijke vormen en maten.

Sinds enige tijd ben ik mij ervan bewust dat ik vaak die passant ben en ik werk aan een opgewekt voorkomen. Vandaag heb ik zelf ondervonden dat een ontspannen gezicht aangenamer is om naar te kijken. Willen jullie er allemaal werk van maken om niet zo zuur te kijken? Voor mij, en voor alle andere terraszitters. Bedankt!

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Het is gewoon niet trendy om vrolijk te kijken

24/05/2007, 23:57  
Anonymous Anoniem zei...

Maar met een half halfje op zou dat toch al beter lukken natuurlijk...

30/05/2007, 23:14  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage