dinsdag, februari 13, 2007

Een kleine diamant

Shara Worden (My Brightest Diamond) heeft een stem die associaties oproept met Mia Doi Todd (“I’ve heard that before”, bevestigde ze na afloop), een speelsheid van de dames van CocoRosie en het rockgehalte van Scout Niblett. Ze bracht een cover van Led Zeppelin die klonk als The Cure en Jeff Buckley was nooit ver weg. Een jaar geleden verzorgde ze het voorprogramma van Sufjan Stevens en was vervolgens een volwaardig lid van zijn begeleidingsband. Kortom, deze dame kan het! Dat bewees ze op een verloren maandagavond in de ABClub voor een zeer gevarieerd publiek.

Als het op muziek aankomt, blijf ik zoeken en laat me graag verrassen. Diezelfde avond moest ik vaststellen dat ik te laat was voor Bonnie “Prince” Billy (ik sta voorlopig op een wachtlijst), maar voor het concert van Bright Eyes (in Parijs) zijn de ticketten (en een canapé) al geregeld!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage