woensdag, juli 27, 2005

Rode schoenen

Het is al maanden dat ik mezelf voorgenomen heb om bij eerste gelegenheid rode schoenen te kopen. Ik kan er geen enkele zinvolle verklaring voor bedenken, maar het zit in mij. Rode schoenen wil ik, en rode schoenen zal ik hebben! Waarom? Ik kan het niet beantwoorden, sorry, maar ik heb het gevoel dat dit de enige juiste beslissing is, op dit moment. En nee, het is geen statement, geen puberale tegenreactie of zo, het is gewoon het gevoel dat het nu tijd is voor rode schoenen. Punt uit!

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ik liep er niet al maanden mee rond, maar ik zag ze en ik kocht ze. Gewoon doen dus!

28/07/2005, 17:02  
Blogger Blogger zei...

Lieve, respekt voor deze rechttoe rechtaan aanpak !

Don't think about it, just do it !

1/08/2005, 23:58  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage