woensdag, juli 27, 2005

Liefde, stress en andere curiositeiten

Zij: Je leest een vrouwenboek.
Ik: En dan, mag het even?
Zij: Mag ik het ook lezen?
Ik: Ja, maar pas als ik het uitgelezen heb.
Zij: En is het interessant?
Ik: Natuurlijk!
Zij: Begrijp je ze meer?
Ik: Ja en nee.
Zij: Dat is geen antwoord.
Ik: Ik zit ook nog maar halverwege, hé.
Zij: En?
Ik: En wat?
Zij: Is het wat?
Ik: Ja en nee.
Zij: Hoelang gaat het nog duren eer je het uit hebt?
Ik: Heel lang!

Liefde, stress en andere curiositeiten is een roman van Lucia Extebarria en gaat over het leven van drie zussen; Ana, Rosa en Cristina. Het zijn zeer uiteenlopende karakters. Pas aan het einde kom je te weten dat, ondanks de uiterlijke verschillen, er bijzonder weinig verschillen zijn. Ze strijden alle drie met dezelfde wapens tegen ... windmolens. Het is bijzonder vlot geschreven en in Spanje is Extebarria bijzonder populair bij jonge vrouwen…

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

En... Mag ik het nu eindelijk lezen?

28/07/2005, 17:04  
Blogger Luc zei...

Ja en nee.

28/07/2005, 22:18  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage