zaterdag, oktober 07, 2006

Deze blog in cijfers

De kranten staan elke dag bol van cijfers. Zinvolle en zinloze. Deze blog vermeldt uiterst zelden cijfers. Misschien omdat cijfers te relatief zijn of te wetenschappelijk (saai).

Op exact twee jaar tijd produceerde ik 326 posts. Je kan ze nog allemaal lezen, de goede en de minder goede teksten. De productiefste maanden waren november 2004 en oktober 2005. De minst productieve maand was juli 2006 (het was een mooie zomermaand). Gemiddeld lever ik 13,04 posts af per maand. In 2006 ligt het maandgemiddelde beduidend lager, amper 8! Daarmee haal ik net 50% van het jaargemiddelde van 2005 (16).

De enige cijfers die ik niet ken zijn die van het aantal bezoekers en commentaren. Cruciale cijfers om de populariteit in kaart te brengen, maar ik ben deze blog nooit begonnen om populair te worden.

Ik bedank de regelmatige en onregelmatige lezers en blijf volhouden.

4 reacties:

Blogger Ann zei...

Dat is je geraden!

7/10/2006, 13:07  
Anonymous Anoniem zei...

Opmerkelijk is het wel. Een tijdje geleden was ik nieuwsgierig naar jouw aantal lezers, maar moest toen inderdaad constateren dat je niet telt.

7/10/2006, 14:23  
Blogger Blogger zei...

Proficiat met de volharding. Make no mistake : the show must go on !

11/10/2006, 23:24  
Blogger Luc zei...

Nu heb ik ze eindelijk eens kunnen tellen; 3 reacties! Bedankt en volhouden, hé.

13/10/2006, 00:56  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage