maandag, augustus 21, 2006

Madieke

“Verdomme, mijn scherm beweegt niet meer!”
“Dat is een hele opluchting.”

Madieke, onze nieuwe secretaresse, heeft het zo niet begrepen en zucht overvloedig. Meteen is duidelijk dat ze geen relativeringsvermogen en geen gevoel voor humor heeft. Ik tolereer haar al 2 weken en treiter haar al een week. Dat laatste heeft ze sinds afgelopen vrijdag door.
Elke werkdag, iets voor vijf uur, slaak ik een zucht van verlossing als ze de ruimte die we delen verlaat. De overige collega’s keuren het sindsdien zonder morren goed dat ik mijn werkdag pas aanvat om 10u30. De eerste tekenen van ‘Grumpy Old Women’ zoals ik ze in de krant lees, bevestigen mij analyse; ze heeft het goed zitten!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage