dinsdag, september 18, 2007

1 + 1 = 3

Sinds de geboorte van Emile, nu 2 weken geleden, heb ik me overgelaten aan indrukken en observaties. Het is pas vandaag dat ik de draad weer opneem en het probeer te verwoorden, beetje bij beetje. De felicitaties; geschreven, gesproken of onder de vorm van een comment op deze blog, zijn in dank aangenomen. Gun me nog even die wereld waarin Emile en zijn moeder centraal staan.

Voor de goede orde, beelden van Emile bekijk je op mijn fotoblog. Onder de collectie “Mensen” vind je de set “Emile”.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Foto's gezien! Altijd weer geweldig zo'n nieuw klein leven! Ik hoop op een mooie tijd voor je. Geniet ervan, ze worden snel groot :-)

18/09/2007, 08:07  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage