dinsdag, mei 08, 2007

Monster zonder waarde

Dat ik geen ochtendmens ben, is al langer een vaststaand feit. Sinds ik één keer per week echt vroeg uit bed moet, doe ik er alles aan om zo min mogelijk uit de toon te vallen. Zelf heb ik ondertussen het gevoel op dat onchristelijke uur al bijzonder alert te zijn. Deze week moest ik ervaren dat ik, ondanks mijn goede voornemens, nog niet perfect ben.

Aan de ingang van het station werden staaltjes van Nivea uitgedeeld. Wakker én alert stoorde het me dat ik er geen aangeboden kreeg. Ik had nog wat tijd en bleef even in de buurt rondhangen. Uiteindelijk vroeg ik om een staaltje en kreeg het onmiddellijk. Het was pas ’s avonds dat ik het flacon uit mijn tas haalde om vast te stellen dat het de nieuwe Aqua Gel (for men) Wet Look Styling betrof ... wat ik helaas nooit (meer) op zijn deugdelijkheid kan evalueren.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage