zondag, oktober 10, 2004

Zondagavond

Het is weer een zondagavond zoals vroeger*. Morgen is het maandag én werkdag!
Ik probeer te wennen aan het idee dat ik vroeger uit bed moet. In de kilte van de ochtend zal ik dan de tram nemen tot aan het eindstation. Ik ga werken!

Afgelopen vrijdag werd alles geregeld en ik realiseerde me toen nog niet de impakt van deze plotse verandering. Maar het enige waar ik nu naar uitkijk is de wekelijkse vergoeding en het feit dat dit slechts een verbintenis is tot het einde van dit jaar. Bovendien kan ik aan het einde van elke week zelf beslissen om ermee op te houden. Voor- en nadelen afgewogen, besloot ik dat er niets te verliezen valt. Het levert misschien ook nog dagelijkse verhalen op...

* Na de reis door Azië is alles opgedeeld in 2 fasen; voor de reis en na de reis. Vroeger slaat dus op "voor de reis".

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Zo heeft eenieder z'n meet-methode.
Vroeger is voor mij vóór de verhuis.

12/10/2004, 22:03  
Blogger laura palmer the 8th zei...

Hey Luc, je zal denken, eindelijk een teken van leven. Heb mij Web log even verlaten voor een cursusje columns schrijven. Anyway, ik ben altijd benieuwd geweest naar mensen die een reis door Azië hebben ondernomen en wat het in hun heeft veranderd. Ik ben van plan zelf ook zo'n reis te ondernemen. Leuk geschreven overigens

16/11/2004, 20:39  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage